Blogini on päivittynyt alkuvuoden verkkaiseen tahtiin ja sama tahti jatkuu vielä hetken aikaa. Yksi suuri syy on se, että paiskin parhaillaan kovasti töitä saadakseni graduni valmiiksi ja maisterin paperit kouraan. Valmistujaisjuhlien kakku ja menu ovat olleet suuniteltuna jo pitkään ;P Tässä alkukeväästä on kuitenkin jo luvassa mielenkiintoisia kakkuprojekteja...

Olen "iltapuhteikseni" päivittänyt suunnilleen vuoden vanhojen ja sitä vanhempien tarvikepostauksien linkkejä ostamiini tuotteisiin (aivan kuin ei olisi muuta tekemistä). Homma on hidasta, joten muutamasta postauksesta puuttuu vielä linkit. Ihan ensimmäisissä tarvikepostauksissa kun ei ole niitä ollenkaan.

(Kollaasissa on osa vanhoista tarvikepostauksista)

Olen merkinnyt jo päivitettyjen tarvikepostausten alkuun punaisella päivityspäivämäärän. Olen etsinyt kyseisen tuotteen eri leipomistarvikekaupoista ja liittänyt linkin, mikäli tuote on löytynyt ko. kaupasta. Leipomistarvikekaupat, joihin olen etsinyt linkit, ovat aakkosjärjestyksessä Bake and Party, Confetti, Kakkusankarit, Leipurin putiikki ja UllanUnelma.

Vaikka olen pyrkinyt lisäämään linkit huolellisesti, on silti voinut sattua kömmähdyksiä. Mikäli huomaat, että linkki vie väärälle sivulle tms niin ilmoitathan siitä minulle. Samaten mikäli en ole huomannut, että tuotetta X myydäänkin kaupassa Z, pyydän ilmoittamaan siitä.

Olen halunnut lisätä linkit eri kauppoihin siksi, että olisi mahdollisimman helppoa vertailla eri kauppojen hintoja samasta tuotteesta, sillä erot saattavat olla joskus suuret. Samalla näkee mistä kaupoista tuotetta saa.

Kuinka hyödyllistä tai hyödytöntä mielestäsi tällainen tasapuolinen leipomistarvikkeiden linkittely on? Helpottaako se vertailua? Oletko hyötynyt linkeistä? Olisi kiva kuulla mielipiteitä :)